2011-11-18

...

8 kommentarer:

f sa...

åh nanna du är underbar!

Tyra Blomster sa...

Vilken oerhört vacker bild, en gång fick jag en sill i ögat. Det var gott.

Elin Astrid sa...

Nanna!

Jag vill bara säga att jag fullkomligt älskar din och Saras serie i jubileumsnumret av Bang. Jag skrattade och kände igen mig så himla mycket!
Jag älskar dig i bild och jag älskar dig i Tankesmedjan.

/Ditt största fan Elin

Tyra Blomster. sa...

Jag är Nannas största fan! Man det är så klart ingen tävling.

Kockmaster sa...

Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt grymma och bra serier!!

Fredrik Larsson sa...

Fan vad snyggt! Du är grymt bra. :)

Nanna sa...

Alltså, ni är så himla fina. Tack snälla!

sara F sa...

Är lite sen med min kommentar kan man tycka, men jag har precis exakt nu upptäckt dig.

Du är underbar.

Och av förekommen anledning vill jag nämna att jag h-a-t-a-r bloggordet ögongodis mest av alla.