2008-11-17

Fem lergubbor (måndag)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Näbbdjur! De är förmodligen ett av världens tre ballaste djur, vid sidan av bävrar (såklart!) och miniflodhästar.

Välgjorda lerögon. De ser ut som godis.

Nanna sa...

Ja, näbbdjur is the shit!

Själv gillar jag även bältor, spökdjur (http://sv.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B6kdjur), koalor, dvärgsilkesapor, piggsvin, uttrar, wombats och flygekorrar. För att nämna några.

Anonym sa...

Jag skrev det precis på gästboken också men jag måste bara säga en gång till: Du gör mig alldeles lycklig med dina bilder och framförallt med dina tankar. Sluta aldrig...
/Albin

Sara Hansson sa...

Hej knoppis!

Anonym sa...

Helt underbart, alldeles underbart!

Har länkat till dig från min blogg, kolla in det här inlägget: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5699017

Hoppas det var okej att jag använde mig av någon bild men jag länkade till dig på flera ställen så det går ju inte att ta miste på vem skaparen är men hojta till ifall du ändå tycker det skulle vara några problem!

Keep up the good work, man blir alltid glad av att kika in här!

Anonym sa...

Åh, platypus! Min pappa bodde i Australien när jag var liten och jag satt ofta och kollade i fotoböcker på djur därifrån.

Nu får du en dikt av mig för att lerfiguren var så fin:

Wombat
Kakadu
Dingo
Jabiru
Emu
Wallaroo
Uluru
Platypus!

Nanna sa...

Albin:
Tusen tack!

Sara:
HÄÄJ!

Bela:
Tack för skitfint inlägg!

Scharonne:
Tack för skitfin dikt!

Anonym sa...

Tröglori! malmös stolthet!