2008-03-26

Fem Tindrafans (onsdag)

8 kommentarer:

Anonym sa...

UNDERBRART! hahaha

pangea sa...

Jag dör. Pann kakor.
Det här är för kul..

Unknown sa...

"Det roligaste var att han var Hitlers propagandaminister..."

"roligaste"

Haha. Men usch vilka idioter det finns.

Underbart underhållande projekt!

Anonym sa...

Hermann Göring satt inspärrad en bra stund på Långbro mentalsjukhus i Stockholm.

Anonym sa...

Hahaha, fem tindrafans är en fantastisk serie!

Anonym sa...

Aaaaaaaahahahahaha, ååh, jag dör, jag dör, det här är så SJUKT roligt! Att han också skriver "shivaoa", det är fan humor. åh!

Kalle sa...

Oerhört roligt! Så fort det finns nazister med höjs ett skämts kvalité något väldigt, tycker jag.

I själva verket hade Goebbels sex barn, så killen har inte googlat. Man kan alltså dra slutsatsen att han har gedigna kunskaper om nazismen. Han tvekar inte heller att briljera med sin kunskap.

Jag hade antagligen gjort detsamma själv.

Måste också berömma kommentar #4 om Göring. Väldigt skoj.

Anonym sa...

pann kakor